Πρωταρχικοί Στόχοι και το Όραμα της Εταιρίας
Κατά συνέπεια οι υπηρεσίες πρέπει να ικανοποιούν τις απαιτήσεις του Πελάτη οι οποίες αναφέρονται στις σχετικές συμβάσεις. Οι διεργασίες πρέπει να παρακολουθούνται και να μετρούνται έτσι ώστε να μπορούν να ελεγχθούν για να είναι δυνατή η διαρκής βελτίωσή τους.
Οι αντικειμενικοί σκοποί για την ποιότητα και οι αντίστοιχοι δείκτες τους, ανασκοπούνται κατά τη διάρκεια της ανασκόπησης του Συστήματος Ποιότητας από την Διοίκηση της Εταιρίας.
Η Διοίκηση της εταιρίας δεσμεύεται να υποστηρίζει πλήρως το Σύστημα Διαχείρισης Ποιότητας που εφαρμόζει, και παρέχει τους απαιτούμενους πόρους, για την υλοποίηση της Πολιτικής Ποιότητας και την συνεχή βελτίωση της οργάνωσης της εταιρίας. Επίσης δεσμεύεται να τηρεί τη κείμενη νομοθεσία, πρότυπα και κανονισμούς σχετικούς με το πεδίο εφαρμογής.
Μιχαήλ Μουμτζής
Συνεργασίες